Coca Cola...

Collapse
X
 
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts
Advertisement
  • Acarya
    Okupan svjetlošću
    • Jul 2009
    • 2191

    #31
    Originally posted by Ramya108
    Nije stvar samo u reklami. Coca cola izaziva ovisnost, upravo zbog toga teško ju je prestati piti.
    Ima i toga.Vjerujem da ih filuju nekim aditivima koji izazivaju ovisnost.

    Comment

    • Nataša
      New member
      • Jul 2009
      • 54

      #32
      I meni je ta reklama odbojna, ali mislim da je s profesionalne strane, (znači s ciljem da "nagovori" mlade da piju Coca Colu) jako dobro odrađena. Zašto? Djeluje na podsvjesnu razinu i emocije jako agresivno, to je u stvari, po meni, izuzetno erotiziran mali film, koji ujedno barata s asocijacijama krvi kao životne tekućine i ulijevanja muškarčeve tekućine u ženu, stvarno odajem priznanje autorima. Šteta da ne reklamiraju nešto što je društveno korisno i humano, a ne taj, ko što neko gore reče -otrov.

      Čula sam za ovisnost o šećeru, o kofeinu....
      Samo ljubav dijeljenjem postaje sve veća

      Comment

      • Acarya
        Okupan svjetlošću
        • Jul 2009
        • 2191

        #33
        Bas tako,da se barem baziraju na nekim drustveno prihvatljivim temama i da taj svoj talent preusmjere na tu frekvenciju .
        Ali znaju oni sto rade,marketing,trik ,zarade,novac.
        Navlacenje ljudi na proizvod bez kojeg ne mogu,a povremeno im mozak zatruju reklamom koja ih cini jos vise vezanim za proizvod.

        Comment

        • Blue_Knight
          Ohm
          • Apr 2009
          • 2394

          #34
          ja sam shvatio reklamu kao poziv na povezanost. Meni izgleda kao transfuzija krvi. Nisam je stigao pronaci na youtube-u da je linkamo...
          "Karakter je čovjeku sudbina" (Heraklit)

          Comment

          • Acarya
            Okupan svjetlošću
            • Jul 2009
            • 2191

            #35
            Originally posted by Blue_Knight
            ja sam shvatio reklamu kao poziv na povezanost. Meni izgleda kao transfuzija krvi. Nisam je stigao pronaci na youtube-u da je linkamo...
            Probati cu je pronaci,mozda je ima...

            Comment

            • Nataša
              New member
              • Jul 2009
              • 54

              #36
              Koliko je meni poznato, mladi i djeca na reklami nisu toliko podložni beskritičnom prihvaćanju poruke, oni su inače jako jako izbirljivi u tome što im se sviđa ili ne i ako im se nešto nameće na silu, e baš to ne žele. Nama roditeljima je to osobito poznato.

              Problem je u tome što dublji slojevi reklame - koji djeluju na emocije -utječu na njihov sustav vrijednosti i poimanja svijeta u kojem žive. To je najčešće iskrivljeni svijet koji nema veze s realnošću. I na žalost, to je svijet u kojem se često promoviraju predrasude ili stereotipi. Jedna od njih je i ta da je Coca Cola životni eliksir, važna koliko i krv, a koji istovremeno nudi i seksualni užitak...i to sve mozak prima onako, usput...
              Samo ljubav dijeljenjem postaje sve veća

              Comment

              • Blue_Knight
                Ohm
                • Apr 2009
                • 2394

                #37
                To sve ide zaobilaznicom direktno u podsvjest. Vise se ne prodaju proizvodi,vec emocije. A emocije stvaraju stvarnost pojedinca.
                "Karakter je čovjeku sudbina" (Heraklit)

                Comment

                • Acarya
                  Okupan svjetlošću
                  • Jul 2009
                  • 2191

                  #38
                  Originally posted by Blue_Knight
                  To sve ide zaobilaznicom direktno u podsvjest. Vise se ne prodaju proizvodi,vec emocije. A emocije stvaraju stvarnost pojedinca.


                  Bas kao i Istraga ,koja na prvi pogled je bezazlena,no kontinuiranim gledanjem te emisije slike stravicnih dogadaja i nasilje ostaju u nasim glavama,u podsvjesti, sto rezultira primanjem informacija koje su nam nepotrebne,u ovome slucaju nasilne.

                  Comment

                  • Blue_Knight
                    Ohm
                    • Apr 2009
                    • 2394

                    #39
                    O podsvjesti, prikrivenim (subliminalnim) porukama, nastavit ćemo na ovom topicu, da ne idemo

                    Da malo začinim temu, evo lijepe slikice - naslov je black gold, ali nije nafta...



                    Sliku u punoj velićini možete promatrati na ovom linku.
                    Last edited by Blue_Knight; 12-08-09, 10:06.
                    "Karakter je čovjeku sudbina" (Heraklit)

                    Comment

                    • Blue_Knight
                      Ohm
                      • Apr 2009
                      • 2394

                      #40
                      Štetna Coca Cola Zero

                      Osim starih priča o štetnosti Cole, a šećera u njoj doista je previše, i o nekaloričnoj Zero isplivalo je dosta toga. Izaziva žudnju za slatkim, a tu su i aspartam i ortofosforna kiselina.

                      Zero ili Coke Zero varijacija je Coca-Cole – istog je okusa kao zašećereni originalni napitak, no bez zrna šećera. Problem je što su ostali sastojci navodno opasniji od stare šećerane.
                      Posebno ako ste mlađi od 12 Coca-Colu Zero ili standardnu ne biste trebali piti. Potvrdili su nam to i iz hrvatske podružnice Coca-Cole tvrdeći da djeca mlađa od 12 nisu njihovo ciljano tržište. Zašto upozorenje onda ne stoji na etiketi ili ne kažu nešto tijekom koje kampanje? Etičnost ili profit? Profit?
                      Za fanatike Coca-Cole dobro je podsjetiti na granicu dozvoljenog. Na 70 kilograma težine ne biste trebali popiti više od 2 litre na dan.
                      No, što ako ste stariji od 12 i pijete u okvirima preporučenog? Osim vode, CO2 (ugljični dioksid) najzastupljeniji je sastojak.
                      Osim što potiče podrigivanje, napuhuje trbuh, pa nakon ispijanja – unatoč 0 kalorija – izgledate deblje nego obično. Isti efekt dobit ćete pijući bilo koje gazirano piće.
                      Ostali sastojci izazivaju najveću skepsu pa zahtijevaju pomnije dešifriranje.
                      Idemo promotriti neke od njih:
                      Aspartam koji sadrži fenilalanin – umjetno sladilo. O aspartamu na internetu kruže najgore moguće priče – od onih o gubitku pamćenja do tumora na mozgu. I poneki liječnici će vas upozoriti da ga izbjegavate. No, u dozvoljenim količinama komisije za sigurnost proizvoda su ga ipak odobrile.
                      Fenilalanin kiselina potiče stvaranje serotonina i čitave legije neurotransmitera i dopamina. I baš zato Coca-Cola Zero zapravo ima sličan efekt kao zaljubljenost, no ovakvo umjetno stvaranje dopamina, sumnja se, izaziva ovisnost.
                      I deblja?
                      Nova istraživanja sve više ukazuju da su ljudi koji koriste umjetne zaslađivače deblji od onih koji koriste šećer. Kako to? Zaslađivači i psihički i fizički pojačavaju žudnju za slatkim. Uz to, prirodno slatka hrana poput voća njima je sad nedovoljno slatka.
                      Na litru tekućine dozvoljena doza aspartama iznosi 250 milgrama. U litri zeroice nađe se oko 100 miligrama. Sladilo je 160 do 200 puta slađe od šećera, a koristi se od 1981. pod imenom Equal i NutraSweet. Kod nas je Podravka proizvodila zaslađivač pod istim imenom.
                      Aspartam - najkontroverzniji dodatak hrani u povijesti ASPARTAME (ASPARTAM)
                      Karamel E150d ili sulphite ammonia caramel. Ovo nema veze s pravom karamelom – riječ je o boji. Treba li vas ova formula plašiti?
                      Proizvodi se preradom šećerne trske ili repe, a osim u colama ova i slična bojila koriste se u pivu, umjetno tamnom kruhu – za koji mislite da je zdraviji od bijelog, čokoladnim pecivima, sladoledima, umacima, viskiju i vinima…
                      Ortofosforna kiselina riječ je o stabilizatoru, odnosno tvari uz pomoć koje želimo proizvod “stabilizirati”, zadržati uvijek približno istu kvalitetu.
                      Maksimalna dozvoljena količina na litru napitka ne smije prekoračiti 700 miligrama. U zeroici ih ima oko 400.
                      Stomatolozi upozoravaju: Coca-Cola sadrži snažne kiseline kao što je ortofosforna kiselina koje jako pridonose nastanku erozija. Naime, niski pH može uzrokovati eroziju zubi.
                      Odlična je za skidanje hrđe sa željeza.


                      Last edited by Blue_Knight; 16-08-09, 16:46.
                      "Karakter je čovjeku sudbina" (Heraklit)

                      Comment

                      • Stella
                        Guru
                        • Jun 2009
                        • 630

                        #41
                        Originally posted by Blue_Knight
                        Odlična je za skidanje hrđe sa željeza.
                        provjereno i garant skida hrđu, očistila sam stari alat
                        www.ikm.hr
                        Velicina ljudske duse mjeri se kolicinom oprastanja

                        Comment

                        • Acarya
                          Okupan svjetlošću
                          • Jul 2009
                          • 2191

                          #42
                          Hvala Blue.
                          Strasno.Zato je i ne pijem a i ne volim ju .

                          Comment

                          • odel
                            :-))
                            • Sep 2009
                            • 710

                            #43
                            Originally posted by Nataša
                            Teže je odviknuti djecu kada su starija i naviknu se na coca-Colu. Ja mislim da jako veliku ulogu imaju agresivne reklame o CC koji djeca obilno gledaju.


                            Muž i ja nikada ne kupujemo CC, a i kada zovemo goste u kuću na proslavu dječjih rođendana, uopće nema gaziranih sokova.
                            Vidjet ćemo kasnije, kada odrastu da li će se sami navući, ili ćemo im uspjeti "utuviti" da je puno bolje birati vodu ili gusti sok i sl. (nadam se da neće biti pivo umjesto CC, što bi isto moglo biti ako ćemo po reklamama )
                            Drago mi je kada čujem da još ima troditleja koji razmišljaju slično meni..
                            Ima nas hvalaBogu,ali stvarno je teško drugima utuviti nešto u glavu ,mojoj maloj se svi u razredu čude što neće colu ili orbit žvakaće,ona im je jadna bila objašnjavala ali su joj se smijali,rekla sam joj da ih više ne uvjerava.

                            Comment

                            • Blue_Knight
                              Ohm
                              • Apr 2009
                              • 2394

                              #44
                              OOO, ŽVAKE?

                              Nikad ih nisam volio, kaj ima u Orbitu?
                              "Karakter je čovjeku sudbina" (Heraklit)

                              Comment

                              • odel
                                :-))
                                • Sep 2009
                                • 710

                                #45
                                Originally posted by Blue_Knight
                                Nikad ih nisam volio, kaj ima u Orbitu?
                                Sugarfree nisi nikad pročitao sastav,što ima umjesto šečera?Aspartam naravno,
                                imaš sreće što ih nisi nikad volio,zato nisi čitao.

                                Comment

                                akcija

                                akcija

                                akcija

                                akcija

                                Latest Topics

                                Collapse

                                There are no results that meet this criteria.

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎